Na co zwrócić uwagę zlecając organizację imprezy firmowej?
Zorganizowanie imprezy integracyjnej wiąże się dla firmy z pewnymi kosztami. Nie są to koszty nazbyt wygórowane, ale z pewnością są warte swojej ceny.
Organizowanie imprez przez pracodawcę jest zwrotną informacją dla każdego pracownika, że firma o niego dba i docenia jego pracę. Standardowe imprezy firmowe zdążyły się już opatrzeć pracownikom, ponieważ głównie są to imprezy wigilijne lub z okazji rozpoczęcia nowego roku. Dlatego w tym roku warto postawić na imprezę wyjazdową. Doskonale wpłynie ona na morale całego zespołu, a także będzie ciekawym urozmaiceniem dotychczasowych imprez, a koszty będą porównywalne do tych, jakie firma poniosłaby wynajmując salę restauracyjną i organizując pracownikom biesiadę.
W celu dostarczenia niesamowitych wrażeń, firmy organizujące imprezy integracyjne, zapraszają na wschód Polski do najbardziej rozrywkowego miejsca w naszym kraju. Energylandia, bo o niej mowa, dostarczy całej ekipie firmowej niesamowitych wrażeń i przeżyć. Spędzony tutaj czas z pewnością zapadnie na długie lata w pamięci pracowników, a także pozwoli im się zrelaksować i nabrać siły na dalszą pracę. Koszt wstępu do parku rozrywki wynosi zaledwie 94 zł za osobę i dotyczy grup zorganizowanych w przedziale od 101 do 500 osób. Cena biletu pokrywa możliwość wielorazowego korzystania z licznych, tutejszych atrakcji z wyłączeniem strefy gastronomicznej oraz niektórych usług. Strefa gastronomiczna posiada duży asortyment i z pewnością każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, m.in.:
– dania z grilla
– kawiarnie
– cukiernie
– smażalnię ryb
– pizzerie
– restaurację
– naleśnikarnię
– fast food (frytki, hot dogi, itp.)
Oferta skomponowana jest w taki sposób, aby zagwarantować jak największy wybór wszystkim odwiedzającym Energylandię.
Organizacja imprez firmowych – na co zwrócić uwagę?
Decydując się na usługi konkretnej firmy, która zajmie się w naszym imieniu zorganizowaniem imprezy integracyjnej dla naszych pracowników musimy zwrócić uwagę nie tylko na aspekt rozrywkowy. Nikt nie będzie zadowolony z wyjazdu, jeżeli okaże się, że tego samego dnia, zmęczony po całym dniu wrażeń, szkoleń i bankietów, musi wracać do domu i to we własnym zakresie. Dopytajmy o ofertę kompleksową, która zagwarantuje nam nie tylko atrakcyjny dzień, ale również ofertę noclegową ze śniadaniem, po którym pracownicy zostaną odwiezieni autokarem pod budynek firmy lub w konkretne, wcześniej ustalone miejsce.
Firma organizująca imprezy integracyjne powinna wszystkie wymienione powyżej informacje przedstawić na spotkaniu poprzedzającym wyjazd. Dobrze, jeżeli oferta zawiera znacznie więcej. Przyda się również osoba, która będzie opiekunem grupy i w razie wystąpienia jakiegokolwiek problemu będziemy mogli się z nią skontaktować. Szczytem marzeń byłaby jej obecność na miejscu, jednak nie wszystkie firmy organizujące imprezy decydują się na taki krok.